Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 25. juni 2023

økt 3 uke 25- Geminibanen

 Tydelig at nervene har begynt å komme...for nå skal det trenes, og ideer kommer, det dukker opp  i bakhue svake punkter, kjeder som er gøy, og hva jeg ikke har øvd på på en stund

Slutten for eksempel.. Dro med meg godis, treningsbelte og en stav .

Det er ikke noe å si på kontakten, han var lett å få på når han datt ut, og jobba godt.

Starten funka fint, han tilbød akkurat det jeg ville ha, og litt til.. Jøss, da vet jeg hva  han er i stand til ...

vi fikk en fin løsning på slutten, det blir bedre med en kost , som er litt lengre.

Så vi lekte oss med kjeder , og komboer.

Framkjeden gikk over enhver forventning.   Tango/ jazz også

Neste trening - med kjelen...  tirsdag kanskje? I den lille parken?

Noe får vi til.... skal bli moro å komme i gang igjen... Spent om jeg har nok vanskegrad.... det finner vi ut

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar