Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 19. juni 2023

Uke 25 , .økt 1

 først hetebølge, og så pissregn. Vi trenger, regn det får du meg ikke fra, men med regn kommer høyt gress og insekter...

Uansett, økt skulle vi ha. 

Tenkte å øve på fram i dag. Han framover, snurrer, fram igjen, og snurrer. full belønning. 

( som var hundeleverpostei, så han var mer interessert i å stjele godis.Da blir jeg vrang og leverer belønninga når han er der)

Supert! En gang til... fram- snurre fram- og så rygger ham. jeg kommanderer fram han fram, snurrer og rygger igen. Jeg bare venter ham ut. og der stod han fint, og snurrer - leverpostei fram..

Rundt kjelen gikk utmerket. noe jazz/ tango også. Vi skal klare oss gjennom, så lenge han er på.

Ble ikke mer enn to økter på grunn av småkre i lufta, men  nå har vi trent.. Mer onsdag tenker jeg, eller i morgen, om det ikke bøtter..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar