Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 7. januar 2015

økt, og mal til program

Så det var dette sjela mi trengte. Få satt meg ned og lage , stemple programmen til Tardis ned på papiret. Disse øvelsene, kun dem .. ( de er kanskje litt mange allerede, men da skal vi beskjære og ikke legge til)
Konseptet har jeg jo hatt der lenge, men mulighetene har jo flagra som ville møll, ikke noe håndfast. Så herlig å komme dit at en kan prioritere...og har valgt bort noe.
Da skal jeg bruke tiden på å finpusse øvelsene, trene kjeder, trene miljø... Jah..


( fra facebook )

Vi jåssa litt rundt først, før jeg henta fyrstikk esken for å teste ut bamse. Guro påstod jo at han kunne det etter hennes lille innsats i jula.
Jeg var ikke så sikker. Og ganske rett, han ville helst på to.
Hence, esken
Tardis rygga. Skeptisk. Så vi lekte litt target med esken, og så var den saken grei. Target i bamse er på stell.

Så jobba vi litt med posisjon, han vil jo gjerne twiste rundt meg, og da trenger han litt mer kontroll.
Så, mot kjøkken seksjonen jobba vi med plass, og rygge. Dette er sånn innlæring jeg føler at jeg ikke kan. Den derre sekken kalt bakpartskontroll.. boks og plank og alt det der...

Så satte jeg ham i buret og begynte å leke meg med rekvisittene og ideene.

deilig med noe håndfast og konkret.. Ikke bare, " må se og komme i gang med programmet"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar