Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 30. januar 2015

Verdens besteste lille Dizzy

vi tok fram esken og puta og gikk i gang.
Kjeder, for å trene utholdenhet.

Han har fremdeles den utfordringen at han er inne i sin tredje selvvalgte øvelse mens jeg vurderer dobbeltkommando...

Puta er ingen hindring for å jobbe, og å ulle med meg i ulike posisjoner  er ikke noen sak
Men han ville helst opp på ryggen med en gang, da det ikke gikk bora han hodet inn i fanget mitt... vil være inntill..

Men jeg fikk ham i ulle og opp. Jepp, vi må klippe klør.
Når jeg så fikk ham opp på kneet i posisjon, så får jeg hele bikkja lent med hele sin tyngde inntill meg og hodet i halsgropa...

Så da koste vi godt og lenge før vi tok en pause.

Mack fikk jobbe litt, og så trente vi også på krakken..

Utfordringer blir å trene mer med forstyrrelser, slippe dobbelt kommando, og gjøre de øvelsene han ikke liker noe særlig mer morsomme. Egentlig burde vi ha en økt hver dag...Og jobbe rolig, farta kommer av seg sjøl... men nei, jeg kommer ikke til å trene så mye på alle fire, før isen går utendørs

vi herjer litt med litt dulting og rufsing, og så får skunken gjennomgå litt...

klar for litt fotosession, kjekkasen?

ah... opp på to eller bamse, hva var det hun mente?

og når jeg strekker ut armen så er han i posisjon..

og hoooooooolder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar