Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 13. januar 2015

Triksetur

Åh, det er bare så herlig med det lille pinnedyret og meg, ute på tur og bruker mulighetene.
Når han bekrefter for meg  gang på gang at det er dirkekte møter som blir for mye, og han vil mye heller ha godis enn å finne på hopping og kjefting..

Når vi avslutter en sånn episode i taushet , med en rist fra nesetipp til hale, og går rett i en fot med slapt bånd.

Når erkefienden går foran oss, og må dras med, mens han velger meg gang på gang.

Når han trekker i båndet, jeg stopper og han tverrsnur inn på plass og fortsetter pent

Når han bare vil mer, stirrer meg i senk for å få flere plass/heel kommandoer og det er jeg som må vende blikket bort

Når vi kan kjøre en fire eller 5 kjeder hvor som helst og han er så på.

Når jeg ser han kan roe seg før han får hilse, og når folk vil hilse så må han jo gi det rette inntrykket..


Nei, vi er ikke fremme ennå,men jeg ser energi og det er bare om å bruke den konstruktivt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar