Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 28. februar 2016

økt 28 februar

I dag har vi tenkt å trene på.....

¤ jobbe i esken dekk, snurre opp på to
¤ esken- plass- esken

¤ gå på føttene
¤ kokos , twist mellom stokk/ meg

¤ p-trikset
¤ Hoppe over fot bak
¤ 8 tall

Konklusjon

Eskejobben gikk bra. Han er villig og jeg må stole på at han kan hoppe i esken. Der må jeg holde meg i ro..

Gå på føttene krevde kons.. Han ville gjerne opp på to.. husk det heter chaplin

Twiste mellom meg og stokk blir en liten nøtt å knekke... Han skjønner ikke konseptet, og snurrer motsatt vei av hva han pleier. men å rygge parallelt, det skjønner han.. inn i tenkeboksen

Nå var ville ha ha en pause, så vi avslutta med hoppe over foten bak. det tar han etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar