Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 26. februar 2016

Trening med Fredrikstadgjengen 26 feb

Dro med meg kinesen på trening.. Masse av de besteste folka, stort lokale, og både publikum og rådgivere.

Jeg fikk i allefall  kjenne  på at plutselig husket jeg ikke rekkefølgen på programmet...
det løsna når jeg begynte å tenke, jeg har ikke jobba med dette et helt år for ingenting..

Tardis rakk å gi alle en god suss med tunge før han kom på banen.

God driv, og full pinne, hvilket forteller meg at han nok demper meg på stevner. Kan være kun meg, kan være lukter , eller det kan være hele situasjonen.

Lekte oss litt med paraplyen også, han er litt redd for den, og det er greit å merke seg...

To herlige økter, og gutten er sliten...

han var til og med stille i buret mellom øktene... wow..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar