Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 27. februar 2016

Nytt prosjekt på gang!!

Plutselig kom inspirasjonen til neste program...En skal jo videre en gang?


Klasse 2 konseptet liksom..


Helt ut av det blå.. men når jeg har noe håndfast som inspirerer , og ikke bare liker en sang - " den hadde det vært morsomt å gjøre noe med"?? Så må jeg jo følge kallet?


Jeg har kostyme i tankene, laga øvelsesliste.
 Finleser tekst for å finne holdepunkter. 5 nye eller øvelser han ikke kan. ( Kan justeres) Nedskrevne øvelser anses som spikret. Jeg kan og skal ta bort, men ikke legge til.

Har slutten, starten , og rekvisitter klar.

Har nynnet på sangen i snart 3 uker.

Begynnelsen på noe lovende....


( og ikke egentlig så typisk meg, selv om noen kommer til å nikke gjenkjennende...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar