Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 27. november 2016

første søndag i advent økt

Vi fant fram til coopsirkelen igjen vi..

Det skulle være julegatetenning i sentrum, så da regna meg med at det var en del som kom til å passere oss.
Helt rett.

Han stoppet opp et par ganger, for å få oversikt, og så fikk jeg ham tilbake til meg. Måtte alt dette synke inn i hjernen hans.. for vi må ta til takke med det miljøet vi har..

Jeg kommer nå til å skille mellom å gå fot, som er hw og å gå på plass, som er en del av passeringtrening når det gjelder folk i all slags størrelse og fart. Det blir ikke noe stort problem..

Vi gikk i langt bånd, og det var moro å se hvordan han søker kontakt, selv når han er ytterst på tometer'n....

Han oppsøker posisjonene, og følger meg greit, men han er jo ikke på knehøyde,og i allefall ikke i pos heel.
Så... det blir targetøvelser

Kjørte gjennom Gremlinsprogrammet også...
Å kjære , dere skulle sett det...

Jaja, alt i alt happy. Jeg ser hvor det klemmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar