Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 17. mai 2017

17 mai - vi trener passering og posisjoner.

17 mai eller ei, vi skal ikke ruste før helga..

og tisse og bommelomme  må man jo..
Vi dro ut på tur vi, trodde jeg var safe ved 5 tiden, og det stemte for så vidt, vi fikk hele bølingen på vei mot oss når vi beveget oss mot Jessheim.
Tardis hadde grima på, og strikka dress med dovre/hallingrose mønster, både i tilfelle den ekle lille trekken, og for å se litt fin ut.
( du vet, rottiseffekten. Ingen rottis er skummel med rosa hjertehalsbånd og dekken...)

Det gikk over all forventing. tre hundemøter, på den andre siden av veien, en av dem med flere småbuller , og et halvt bjeff.
Det er det hele. Kan ha noe å si at det ble for mye mennesker å fokusere på? En god god dag..
Uansett, masse ros og kremost.Ingen bunader med potetrykk fra oss.


Været så litt tvilsomt ut, og derfor så tenkte jeg at tunet hjemme med gress og katteduft kan være tøft nok .
Plakaten er fiksa igjen,så jeg tok med den også. Han er god på den gule kjegla, men en hel plakat kan bli litt overveldende... jeg kunne spart meg engstelsen...
Han fokuserte mindre på bakken nå enn på mandag. Eksternbelønningen lokka , men han klarte å holde seg, selv om vi passerte nært..

Høyre er nå med i nummeret, og det ble fint det altså...
Jeg har ikke all verdens forventinger til helga, i den forstand at noe skal bevises.
Intet skal bevises, jeg har ingen annen forventing enn at det skal være ringerfaring og fokus på meg. Noe får vi til...

Pokker at jeg plutselig ikke fant sangen på mobilen da?????
Men jeg husker jo det vi skal gjøre, og hvor jeg erstatter med høyre.

Fant klasse 2 sangen vår da, og fikk noen overraskelser. Noen deler er kjempelange, og andre har jeg tenkt en hel masse krummelurerier, som jeg bare kan glemme.
Ikke minst fikk jeg noen tips til hva Tardis synes vi kan finne på. Han har teft., han skal ha den.
Jeg skal puste med magen , og gå i gang på alvor. Det enkle er jo det beste... det er godt nok...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar