Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 13. august 2017

15 i dag..

Ute på terassen i dag..
Stilte dingsen på 15 minutter.. en får gjort masse, og det går fort..

Planken er ikke god å stå på, den må nok byttes.. bør den være lengre, og smalere? og ikke konkav, det sier seg selv.. vi prøvde litt , før jeg satte den bort.

I og med at vi pusher plass så mye i hverdagen, så tenker jeg å bytte kommandoen til fot, når vi gjør det i heelwork.
Hadde target, han følger,den men er ikke limt på den. Men ja , det er klart at heel posisjonen blir finere.
Og nå skjønte han hvordan han skal vende i pelle. Teoretisk i alle fall.
Jeg knoter det i allefall ikke til, sånn som jeg gjør det nå, selv om vi ikke går jevnt, eller sidelengs

I FS tok vi det simpelt i dag . Del 1 av programmet, fra zikk, zakk og rett i chaplin, der skal han gå så lenge jeg vil. Innen rimelighetens grenser, men jeg vil ha slutt på at han går ut av posisjon, eller drøyer før han kommer seg dit.. Konkret og greit tenkt

Han ble frustrert fordi det ble for lenge, men jeg tok ham tilbake til start, sparte hurra stemmen til han klarte flere skritt og en omdreining. Så da ble det rolig rosing for det meste... Han er for upresis Jeg vil heller at han retter seg selv, enn at han går ut av posisjon. Når han retter seg, så får han ros, også kommer belønningen etter en omdreining.
Avsluttet med overgang til neste del av kjeden.

Og så ringte det....

Fortsetter med den samme øvelsen i morgen
Foto, Hanne Backe Mathiesen.Trening i fjor sommer, Gressvik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar