Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 10. august 2017

Back to basic med Anniken....

... og hun lurer på hvordan hun fortjener lappeteppe?? Ha!! Noen har jo ikke fnugg av selvinnsikt!!
Fordi hun er fantastisk! Derfor!





Hvilken benstilling....... Jeg dævver!

Texas!




Kom og tren hos meg, sier Anniken.... så det gjorde vi.
Ikke akkurat sjenert

Flott på Fosserød serru! Fine bilder tok hun også. Gutta mine koste seg på inngjerda tomt.
Jeg var klar på hva jeg ville i dag , nemlig å gå tilbake til basic... Og Anniken er god på innspill.
Hun viste meg ulike måter å løse utfordingene mine, især i  heelwork. Jeg må ha meg targetstick med duppedings, og jeg skal bruke planken mer aktivt...( kvitt hatet til den nå....)
sånn, ja.... nå er man på vei et sted

Fikk til og med en oppsummering av hva vi snakket om... Den ser litt annerledes ut enn sist gang....( og det er jo ikke sååå lenge siden, den gang  vi jobba med pappeske og tenkte gremlins og var i den spede begynnelse)
Trenger sårt å få tilbakemelding på hvor  det butter, og da kan en ikke tråkke rundt seg sjøl alltid
Back to basic, back to target

Wi niid a zånn duppeditt


Dette må jeg tenke over :
- Trene ti minutter hver dag. ( heller det enn å klumpe en halvtime) Skal man ut i verden så...
- Ro ned tjatringa under arbeid. Ros når det er veldig veldig bra. Høy energi  stresser ham , i sær i hw
- Targetstick og planken på fram igjen . Target i knehøyde, øv på statiske posisjoner. han skal se på kneet mitt, ikke meg.
-Rett deg opp, Brunsby! Du trøkker ned bikkja...
- lek med belønningene. Gjem dem bort slik at de ikke er synlige.
Rampen poserer jo.....

Feil nedslagsplass, Dizzie



Annet  jeg merker meg :
- Vi har satsa rett på nivået i klasse to. Bra... det er tross alt den "ulne midt i mellom" klassen å forholde seg til.. mer enn nybegynner, men ikke helt klasse 3 ennå..
- Vi har gjort mye rett
- vi trenger ikke lete lenge etter et nytt sted å trene, å bytte plen er spennende nok. Og vi har litt av hvert å trene på i vinter....
- statiske posisjoner ( gjentar denne, ser det jo må til)
- Greit å også tenke på hvor dommerne er, sånn at jeg posisjonerer meg rett på banen., hvor skal hva skje?
- jeg kan ikke belage meg på å sitte så mye i FS, like greit, det...
- Kanskje sticken kan bli hjemme i Sykes nummeret? Så lenge den kan erstattes, og egenlig er i veien...
- UT!  sa jeg.. Han rygga under armen... Det hender vi gjør det vi vil og ikke det vi får beskjed om.

UT! slik den skal være

Tar seg fint ut å la han løpe,og jeg sitter der litt forloren, men vi er ikke helt der ennå. Ikke innprenta



( Og for noen bilder da, Anniken!!!!Takker!)

Rundell er noe av det morsomste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar