Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 12. september 2017

10 :7 I anledning dagen : innlæring av venstre...

ettersom Tardis har blitt så flink til å finne posisjon Høyre, så var det på tide, i anledning dagen... å lære inn posisjon Venstre.

Da brukte vi target med kule.
Han brukte litt tid på å finne ut at han ikke skulle forbi kneet mitt, og heller ikke i twistposisjon. Den rumpa er ryggende mellom føttene mine før jeg får sukk for meg..

Litt tid er her 2-3 forsøk. Står han feil, så avbryter jeg og prøver på ny. Stiller meg opp, og ber ham gå i posisjon.
Deretter frøs han fint. Så, da kan vi begynne å bevege oss ett skritt i morgen?

Testa også ut vendinger i pelle, han har en tendens til å havne foran meg og ikke i høyde med kneet på utsiden av mitt høyre bein.

Han fikk ta en rundell også siden han var så flink..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar