Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 6. september 2017

10 min + litt hjernegym

Han fikk teste de samme lekene som broren, og han brukte snuta godt på den første leka.
Nummer to var heller ikke noe problem, pølselommene ble fort borte.

Nummer tre var jeg spent på.. For Tardis har aldri vist noen interesse for apportering eller å ta noe i munnen for å bære.
Han viste stor interesse, og kom med gode forslag. Labben, for eksempel.  Det fikk han ikke noe for. Så smakte vi litt på brettet, og kikka under. Sjekka at det virkelig lukta pølse.
Det var 5 hull og 5 plugger, og jackpott i alle.

den første pluggen falt ut da han slo til brettet. Han fikk hente pølsa, for å vise at det var god saker i den. 4 to go.
Etter litt mer snusing, labbing, sussing på meg ( kanskje jeg visste noe og kunne bidra) så  dytta han en plugg over ende med snuten. Den satt litt løst, så han fikk den pølsa

Men nå var jeg ferdig med å hjelpe. Nå ville jeg ha tenner...
Ganske snart grep han om pluggen med tennene, masse ros og pølsebit

Nå skjønte han at alt var fryd og gammen, men ikke helt hva han hadde gjort som var så rett

Han gjentok gesten, og fikk pølse
Den siste pluggen tok han opp sjøl...

Mer av dette i morgen!!

Så stilte jeg uret, og hadde glose prøve
Jeg er ikke sikker på om jeg har et håndtegn på høyre eller ei.. det er ganske likt pelle, men han skjønner forskjellen. Fot og heel, derimot...
Jeg sa kommandoen, og han fant posisjonen, fra front... den kan vi jo bygge på...Ingen skal se meg danne posisjonen. den skal han finne sjøl , ja..

Så jobba vi på å komme kjapt inn i chaplin, uansett hva vi gjør før det.
Plutselig ringte det, gitt...!

Mer i morgen!
Tenker vendinger, og texas

På sikt : løfte labber og mige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar