Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 17. september 2017

10:7 Bursta- trening....

Først skauen med Marina og Selina, og så treningsøkt på  plenen utafor. Nyklipt gress og greier...
Derp derp..


Virka som kinesen skjønte at mamma hadde bursta.. For her la vi inn innsatsen
Lekte med godbiten, før jeg kasta den på bakken, han etter, og så rett tilbake i kontakt.Hva nå??

Fikk et par gode, rette patronum

Så vi kjørte serier med transporter og vendinger. 10 steg i fot, vende, 10 steg, gjennom, to steg på heel, osv

Så litt venstre, han er fremdeles skjev, men vet hvor snuta og forlabbene skal være.
Så, selv om det var vått på bakken så kjørte jeg ut og triks, til og med to texas
Mens vi var i gang , bakkedelen av everything også...

Tiden var ute, men jeg ville kjøre gjennom programmet. Lite fres på lyden, men fikk jo an anelse, om hvor fort øvelser går, og om jeg må legge inn transporter...

Masse kyssing som belønning.. da kunne godisen bare ligge der på bakken altså..

Jeg er våt,skitten, og sulten, men veldig fornøyd med dyret...

nomenom



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar