Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 22. februar 2019

dag 1 FS, og den fryktede midtdelen

Er lei utsettelser og unngåelser,  det er så jeg nesten ikke vil ta fatt , i sær på 2, dagene der jeg skal jobbe med kjeder.
Starten er grei, men midtdelen.. vel, jeg er lei av å gnåle og ikke handle..
Så jeg begynte uten hund, for å få et estimat, og bestemme hva jeg skal vektlegge i den sekvensen av tale.
Og jeg kan jo like gjerne jobbe med fram der.. la inn et par andre ideer
Marta skal kobineres med å tråkke, så kommer han nydelig inn i posisjon... hjelpe meg.. driver han og trener i smug? Uten meg

Vi trente 8 tall.. det går bedre når han får bestemme retning. javel, greit
Å mige ble veldig vanskelig på avstand i sær når jeg  prøvde med target stikken

Åkai.. da har jeg hovedpunktene, og something, something-delen er blitt mindre.. Hurra

Vi jobba litt med kryp, også. han tar konseptet greit.
Og.. chaplin på henda var jo ingen sak....

Begynner det å bli gøy igjen nå, Eirin??

Ny daginndeling også,.

1 og 2 blir FS dager, uavhengig av nye øvelser eller ikke. Jeg må se an hvordan kjeder fungerer også.
Dag 3 er fremdeles heelvwork..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar