Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 5. februar 2019

HW , og erkjennelse om "det der andre"

Jeg la ut gulvet, 4 straffeminutter. så da ble det 19 minutter med Hw

Uten noen egentlig plan, bare josse litt, og teste ut sidelengs

Har også tenkt litt på hva som gikk til h i helga, sånn rent bortsett fra at vi ikke har vært i ring på lenge, og det handler nok mye om min energi, og for høye krav i et miljø som slett ikke var lett.
Det er Drammen, og så er det D r a m m e n, hvor fåglarna må vite hva som egentlig er i det kunstgresset... katteessens og tispeduft, og hva mer?

Men jeg vet jo at han må opp, og på. Jeg skulle trent ringinngang og utgang.. kanskje det hadde gått lettere?

Nuvel, jeg fikk i allefall klar beskjed om at dette må jeg fokusere på, ikke bare triks og kjeder, av makker og dansepartner

Nuvel, økta i dag hjemme gikk slett ikke verst. Nå må jeg faktisk planlegge program.
Venstre satt fint, og vi hadde gode vendinger.
Flere sidesteg hvor han var rett og fin..

På tide å terpe in jog din oas movsa....

Nei, nå er det tilbake til musikken og teste ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar