Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 23. februar 2019

Trening og årsmøte , Drammen

Spoiler : jeg har blitt valgt inn som sekretær..

Jeg bare måtte ha med T, vi trenger banetrening..Cathrine var med , og var uten hund, så da ble det noen bilder...
 Hadde svært lave forventinger, for han er jo helt limt til bakken, og alt som skjer rundt ham blir tatt inn.. så etter første runde så var jeg rimelig klar for å gi ham bort.

Helt til Anette B ga meg et tips som stred i mot alt jeg følte om å peppe hund. La ham snuse, og belønn når han ser på deg.
Det var ikke så lett det der altså, men han tok godis, så så høy var han ikke. og etter en stund så løsna det. Ja, han reagerte fremdeles når det skjedde noe rundt ham , men han er i alle fall kontaktbar.
Mengdetrening, alt som skal til..


Måtte holde meg til nære øvelser som krevde øyenkontakt, men uansett,det var  mye vi fikk til.. ser strevet gjennom vinteren lønne seg, nå er det bare kjeding og overganger... og hall trening. Flott at vi snart skal utendørs...

Han holdt hele tre økter. Ikke noe utfall ,selv om det var hunder han ikke er sams med i nærheten. Han boffa litt på Spidi, men Spidi bare så på ham, og så var vi ferdig med det tullet der.


Så jeg er happy jeg altså... Godt å bli minna på om hva som kan funke og ikke bare trave på i feil retning.
Ja, jeg kunne selvsagt holdt det gående med de gamle programmene mine, men jeg var så ferdig med dem, og ville bruke kreftene på nye øvelser og nye program. Det gikk vel ut over banevanene våre da.. men bare vent...
Takk til Cathrine for lån av bilder







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar