Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 22. juni 2020

Hva nå?

Lunde er over, jeg har treningsfri. I huet har kreativiteten og opportunismen tatt over.. Hva nå??  Hva nå??
Det har ingen hast, neste konk skal jeg dømme, så jeg kan holde treningen varm til neste sjanse i høst

Greia er nå at jeg har opprykk til klasse 3 i begge grener.
Moro, men det blir flere hw2 tevlinger, jeg har IKKENO å gjøre i klasse 3 ennå . Men jeg vil holde det varmt.
Kanskje fortsette med 1 -2 inndelingen

Det som i allefall er drømmen er å komme i gang med FS3 igjen. "Arbeidsprogram" mens vi jobber teknikk og energiutveksling.
Så... jeg har noen ideer, men jeg hiver meg ikke rundt og på med en gang... Bortsett fra at hodet allerede  har flere ideer på blokka

Konseptet arbeidsprogram skal da være dansebasert, for å fokusere på prosessen. Så musikk jeg liker, men ikke brenner for...
Mmmm særlig....

Jeg må få på plass musikk, og legge en plan med Halden.
Det blir en fin sommer, og jeg skal ikke ligge på latsiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar