Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 3. juni 2020

økt før regnet kommer i morgen

Egentlig hadde jeg ikke tid  til å trene i dag, men når man er hyperstressa med mye som skal gjøres så har man to valg : meditere eller trene hund

Det ble hundetrening gitt.. mellom, høyre og sidelengs. Etterhver mellom med armer i været

Jeg trente barbeint, og tråkka derfor på en del sten. kanskje ikke så lurt å begynne å rydde opp og kaste dem mens jeg trente, men  så fikk han den lærdommen da.. ikke alt som kastes vekk som er godis..

( rydder først neste gang jeg)

Han jobba godt i dag. Har ikke sett filmene ennå, God energi. Stolt over at jeg ikke dro ham inn etter båndet, men fikk han med  via. kontakt,  Jeg kunne gå. og han kom etter

Vi må slutte å belønne hopping, men ellers...

Så skal vi se

han hoppa ikke så ille under belønning, men jeg kan godt belønner mer presise høyre posisjoner

Vi er blitt et godt team synes jeg altså...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar