Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 15. juni 2020

Varmt.... veldig varmt...



sånn trene når det blir kvelding varmt. og da passer det ikke å løpe rundt og hoie på tunet eller plenen.
Det positive er jo at han  får løpe fritt da....

Ser nå at  jeg gjerne vil ha ham tettere på i vendinger , så da må jeg jobbe med det..  Godbiten må  tettere på meg
Første film viser glad hale, og at kommandoen er rundt meg og plass.  Da vet han hva han skal gjøre. .Han er happy og mottagelig, og da er jeg fornøyd

Vi jobba med plass, mellom og overganger sånn røffli
pirkejobb : han skal være tettere på i vendinger...

Og ikke ropte vi så høyt heller....

Mann tok en liten fotosession , men det ble nå mest ræl...

Da skal vi jobbe med høyre og pirke på vendinger  neste gang.. ( og jeg skal belønne på rett plass)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar