Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 4. juli 2024

Uke 27, økt 2

 Det regnet, så da ble det innendørs trening oppe. ( så kunne jeg finne noe garn også..)

Tardis traska opp etter oss opp trappa, så da ble det trening.


Vi pirkeplukker på vendinger på starten -> kan han begge retninger ennå, fra hw? Ja, rimelig greit.

Vi testa ut hvor langt unna jeg kunne stå når han jobber rundt kjelen... der har vi litt å jobbe med, særlig  fordi jeg tydeligvis har noen cew jeg ikke selv vet nyansene på...Vil ha litt avstand der ..

Ellers  diskriminerte han fint mellom rundt , pray og på kjelen.

Vi hadde ogå den evige jazz/tango komboen, og i dag  var han stolt borger av både Buenos Aires, og New Orleans...Jeg løfta føttene høyt og han hang på, med 100 watts blikk... moro...

Jeg blir mer og mer inponert over hans selvstendighet for hvor han skal plassere kroppen for å komme der hvor han må være for å gjøre en øvelse.....

Kanskje vi skal øve inn litt trikseprøve kl 2? eller plukke opp heelwork, høyre/venstre?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar