Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 16. juni 2013

11 måneder og 1 dags barberinga

Ikke det at han mååå være barbert, men han tar seg jo godt ut da, især når sola begynner å ta og flekkene kommer fram..
Jeg som synes flekker var så stygt.. som leverflekker liksom. Og nå kunne jeg susset hver eneste en...
Vel, her kjekken min, helt klart en grad 5 behåring. Like greit, så ser en at det tar etter barberinga.




Hvorfor blir bildene sånn? grrrr Nuvel, før vi starter..

Mitt lille pelstroll..
skikkelig sølvrygg..
Ingen slipper unna, når maskina er innstalert..
Ta -taaaaaaaaa
Er det godis du har der????
nommenommenom 
pen i profil også..


Neste 15 i måneden må det feires med litt snack og hundekake synes jeg... Tenk, ett år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar