Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 25. juni 2013

Varme gjør jo bare kinesen heitere! -treningsøkt

fikk en stygg visjon i butikken om konken den 29 juli, der Mack stikker, og Tardis likeså..

Han kan jo ikke gå fot enda.. Og entre er alt..

Au.. intet som litt angst for å pushe fram motivasjonen.

Mack slo seg til i gresset og kobla seg ut, mens kinesen var klar til innsats.

Digger det når han snapper godis i lufta.

Begynner alltid med "finn på noe" øvelsen
 I dag fikk ham for dekk/bukk. Det blir mer og mer dekk

Og han gjør det på avstand!! weeeee

Brukte avstandsbelønning i dag, fant en skål på veien.
Det kjenner ikke Tardis så mye til , men han tok opp tråden fort.

I og med angsten i butikken, så gikk vi litt fot, fungerte bra på noobstadiet.

Så øvde vi masse på sitt og bli, mens jeg går rundt, mens jeg roter i sekken, mens jeg henter mer å fylle skåla med innimellom osv.

Litt snusing nå og da, og fryktelig til å skjelle og smelle på forbipasserende hunder, men til å være pubbelus på 11 måneder så går det bra synes jeg.


Vi må jobbe mer med:
- kjappe dekk uten vokalisering fra ham
-slalom uten at han hopper opp ( jeg har henda på ryggen)
- fot
 - drøye belønninger
- vekk med hendene etterhvert...
- rygge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar