Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 17. juni 2013

Fantastisk!!

Kanskje det var  fordi vi har begynt å se dr who igjen for sommeren, at det var der inspirasjonen kom
fra?

næh.. han er bare god..
og det har skjedd mye i toppen hans siden sist.

Ordet dekk gir mening, selv om den lille magen hans ikke alltid er heeelt nedi.
Han kommer fint på plass, rundt meg
Gå fot er i emninga, men vi har begynt
Tydeligvis vet småtten forskjellen på gjennom og mellom beina også nå.
Han går kjappe slalom
Rygging, sure maam..

tror jammen vi må redigere litt på programmet... Huff da

Han skjønner ikke poenget med å hoppe gjennom armene mine,men å hoppe over forlenget gjenstand, det funker.
Han sitter under trening, til jeg løser ham ut. Terga ham med en pinne, da brøt han så klart, men ved andre gangs forsøk så ble han sittende..

Leker ute? Næh... Men vi gjør alt for godbit.
Kaster jeg godis, så venter han på værså god,han kan glatt gjøre tre øvelser før han leter
Han bjeffer på andre langt unna, men er klar til å gi meg full oppmerksomhet for det om.
Da jeg mistet et godbit og sa nei, så satte han seg, og så på meg for godkjenning... så flinl

Å så deilig... Rett og slett.Å få til, å se ham sulten på mer....
Da jeg trente Mack var han utålmodig, men stille.


Dette kommer til å bli en fiiiin sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar