Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 3. juni 2013

i dag har vi hatt økt

Lagde meg en to-do-liste..
Og artig var det.


- gå rundt i sitt
Jeg kommer helt dit at jeg stå bak ham, rumpa er i bakken
- to
Jada....
-rygge
Øvelsen er to dager gammel. Han tar den.
 -plass
Trodde den satt, men nei, det er nok mer target, Jaja..
- gå fot
Et skritt, han følger
- gjennom,beina i kryss
Litt dumt å teste ut det i haremsbukser.. blir litt mye stoff

-target
Litt, men ikke så mye.

I tillegg blir veien mellom dekk og bukk stadig mer utydelig.

Han elsker virkelig "finn på noe"

La godbiter fristende til, men forlangte at han skulle gjøre noe, gjerne ved å gå forbi godsakene. Oioi.. Det var slitsomt det.
Under beina mine når jeg satt gikk  som en vind..


Så lufta vi. Og han fant igjen en ball i snor på kontoret, så nå er det full raptus.. Mack synes han er litt dum....

Merker også at han begynner å teste  meg litt ut. Meeener hun det? Måååå jeg gjøre det?? Hva om jeg drøyer litt?
Men å vente ut, det kan en jo

Nå begynner jeg å drømme store drømmer altså...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar