Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 25. august 2013

Flink liten Dizzy i dag!

Vi entra området med krum hals og ikke andre ambisjoner enn å ha det moro i åpen klasse og rekrutt

Og han var eksemplarisk.
Ikke noe kjefting på andre hunder, da en rottis kom bardust på så kalte jeg ham til meg, og han var på med kontakt med en gang..

Ja, han er lynkjapp, hører ikke alltid etter, og det  må vi jo jobbe med

Typ : joda, jeg hørte snurr, men er jeg ikke mye søtere her jeg står med labbene på kneet ditt? Hmm?

Måtte ut og hilse på matfar også, men ble skyssa tilbake.

Her trengs det mengdetrening og triks, og program. For han er med på det meste, og mer heftig enn de fleste... hihi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar