Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 5. august 2013

Stuegulvstrening!!

 rulle, leke,rundt bøtta, say prayers og søke fisk , finne meg på plass ..

¤Han er nok ikke helt klar for å finne fisken i høyden, stoppa og så på meg flere ganger... hvor er den?? men det kommer


¤ Rundt bøtta gikk greit, men han tok det ikke sånn med en gang. selvsagt gikk han ikke samme vei som Mack... han går mot klokka denne radden her.

¤prayers er helt i start fasen., den ene labben forsvinner, og da blir det ikke noe belønning

¤ Finne meg på plass betyr bare  at jeg flytter meg rundt, og han finner "plass" Moro sånn innimellom

¤Rulle gikk ikke så bra i dag, han spratt opp med bakparten, men hodet går rette veien

¤ lekte med knuten, på kommando vær så god, og etter enkle øvelser  moro!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar