Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 25. august 2017

5 minutter på kjøkkengulvet...

Villmarksleir og pissregn ellers.... jeg tror jeg lar det være ukas dårlige unnskyldninger..
Men har kjøpt egen timer til trening da... så, jeg tar dette seriøst liksom...

5 minutter var det jeg rakk, for så ringte telefonen.
Men en kan få gjort mye på kort tid også

To fine patronum, med targetstick

fire kjappe sikk sakk, og så rett i chaplin, ett brudd, for han hadde ikke begge beina på føttene mine, da prøvde vi en gang til

to texas, og en tråkke skulder

Og litt mige. Han har ikke helt sett sammenhengen der..

Så, ti minutter i morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar