Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 27. august 2017

Hundens dag i Nittedal

Vi deltok på oppvisning på hundens dag i Nittedal i dag. Jeg hadde kun ett mål, for det er selvsagt vanskelige forhold, liten bane, folk og fe tett på, så jeg tok det som trening, med bånd og godbiter

Jeg trøkka på meg Sykes-skjorta og hatten, og laga ei spilleliste
Det ble to sanger, My name ( Sykes) og av alle thing "those were the days"

Vi gjorde ingenting planlagt, annet enn å gå posisjoner i Bill Sykes, og ellers gjøre ulike triks som det falt seg.
Han var flink. Ja, jeg måtte streve for oppmerksomheten, men han bare stirret, og stivna, ikke noe mer enn det. Og det var som sagt hunder som hilste og lekte rett ved banen. Jeg fikk ham med meg, på det aller meste, bare han fikk tenkt litt

Så, jeg er stolt over at jeg  fikk gjort såpass mye. Applausen var god, og rosen på speaker etterpå ligeså
Noe profft inntrykk tror jeg ikke vi ga, men pytt sann, vi drev med triks, og var komfortable på banen,. Det var bare litt mye som krevde oppmerksomhet...

Nydelig patronum, og han kan texas nå...

Så, det ble heftige minutter i dag....


Takk til Kristina og Hundeverket for et flott arrangement, og takk for at vi fikk komme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar