Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 26. september 2017

10 : 7 x2

Neida, jeg kjørte ikke to ti minutters økter samme dag. Jeg orka bare ikke å blogge i går.

Det ble en sånn fryktelig sent på kjøkkengulvet økt, hvor du bare skjems for at du ikke fikk ut fingeren før i kveld- trening.

Men trening ble det. Bare triksing til musikk egentlig, uten mål og mening. Noen komme i posisjonskommandoer, i sær pelle med vending.
men klokka gikk nå i ti minutter.

I dag ville jeg ha med Mack. Bare jåzze. På spilllelista dukka det opp noe teknobalkan, sånn som kan være lett , men kjapp oppvarming på aerobics. Passa bra til battling.
Nesten synd at jeg ikke kan ha Mack på en bane, vet du...
De snurra unisont, gikk twist unisont, gikk på hver sin side , for så å krysse foran. De rygga fint, Mack i bamse og Tardis på to.
Fikk  Mack til å stå, Tardis til å hoppe over. De dekker på likt, og gir meg high five på likt.
Litt morsomt var det, og det skjerper jo konsinga deres..

Har ingen ambisjoner med 6+, men det er gøy å drive på litt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar