Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 16. september 2017

10:7 I dag ville vi virkelig ikke dekke

Antagelig  var det for kaldt og vått på terassen. Men han tilbød tidenes ulike former for twist..

I dag ville jeg ut, og trene nettopp det... ut
Har funnet et nytt håndtegn og ville teste det ut. Han tok det kjapt. Om det kan kalles integrering i øvelsen vet jeg ikke, men det ser fint ut...??

Belønna med godis i skål, og stoppa ham rundt hjørnet og bad om et  par øvelser før jeg kommanderte i fot.

Han snurra, gikk på to, rygga twist, men itte på vilkår at jeg fikk noen dekk. Vi strula litt med det, til jeg sendte ham ut på ny og ba ham om noe annet.
Jeg antar underlaget har noe å si.

 Så jobba vi litt med venstre. Han finner retning,men bakparten er langt inne i sentrum. Jeg må være pinlig nøyaktig med hvor jeg setter targetkula.

Jeg fikk ham  ut av posisjon, sikra med å be om pelle  og høyre, og han traff godt,som sagt, på retning.

Så var tiden ute, og jeg kjørte sikk sakk, og kjapt på plass i chaplin

Hørte gjennom musikken, jeg har mer å gå på i HP delen.. Det ordner seg...Må bare være bevisst.
Refuse to dance, der mistenker jeg derimot dårligere tid enn planlagt..

Må trene litt i morgen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar