Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 10. september 2017

10 om dagen

I dag har jeg vært på dommermøte hele dagen, så om en legger til reisetid, så er jeg faktisk ganske stolt over at det både ble langtur og 10 min trening..

Starta med begynnelsen vår, og en flott patronum.
Nice.. da går vi videre..
Zikk zakk... ikke fullt så bra..

Ett steg tilbake..

zakk. og så chaplin... han pløyde rett igjennom, uten å komme seg i posisjon.. fy da..
sånt blir det repetisjon og straffelekser av..

Videre..Vi trente inne, men han trenger å jobbe med ut og øvelser på avstand. Mye kløning...  hva er ut? jeg synes kjøkkenbordet funka, men han var litt usikker. Me bad. For meg ble alt ut så lenge han gikk rundt noe..

og så kløna vi med dekk.. bukker i stedet. Og den øvelsen har vi da for tusan ikke lært.. Jeg gir blanke i at gulvet er kaldt.. ned med deg..

Texas er ikke noe problem..


Så ringte det..

Er litt deilig å bare jobbe med posisjoner i grunnen,,, Men så lenge han roter med dette, så får vi bare gripe sjansen når det er lyst og pent vær. Klokka 21.15 får jeg skylde meg sjøl
Vi trenger å trene på varierte saker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar