Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 23. februar 2018

økt 3 - trene program

En treer dag, da skal jeg trene programmene våre , sånn er det i allefall tenkt..

Så, hva bruker man 15 minutter til da? Rickmanprogrammet krever stor plass, og ikke kjøkkenkrok med 30 brikker.

Finpusse der det kniper , tenker jeg. Til våren kommer og vi kan frese rundt rekvisittene.
Begynte med begynnelsen, patronum gjorde seg lekkert på gulvet.

Så oppdaga jeg at om han først har fått være i høyden, så takler han ikke å være på gulvet. Tråkke på meg fører til at det blir vanskelig å gå over i slalom for eksempel
Jaha.. så jobba vi med det da. på, og så slalom..
sikk sakk ble ikke baklengsrygging, men at han plutselig titta fram i heelwork 10. Dust!
 Så da terpa vi litt på det.

Hva mer? Jo, å få ham til å bli på ryggen min til han skal ned, og å hoppe opp på rett sted, slik at han lander ved hodet når han går ned. Klørne er klippet, men det blir en del opp og ned før han hører. Tips til seg selv :  øv inn snurr , og andre øvelser også, slik at han blir vant til at det skjer noe der oppe

Chaplin tok han uten kommando, bare ved kroppsspråk, og tok en hel rotasjon, og ble stående og tok belønninga! Man får igjen for øvelser en jobber lenge med!

Texas, og skulder kan han godt, og å nærmest spise meg opp er bare helt toppers..

Øvde litt på pray også, og å holde. 5 sekunder er ikke ille.

Til sist drista jeg meg til å legge ut ei brikke og sende ham ut på target. Det skjer litt ymse, Noen ganger går han rundt, andre ganger stopper  han med labbene oppå, andre ganger tar han runden tilbake til meg før han  kommer til target, og det hender jammen han tråkker over den også.
Men jeg fikk en to meters der han stod så lekkert at, det må ha vært maks poengsum hadde det vært prøvedag..

Jeg tror jeg må høre på musikken til FS programmet mitt igjen, akkurat nå må jeg friske opp litt...Og bestemme meg for kort eller lang versjon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar