Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 9. februar 2018

økt 9 februar, nå klarer gutten å "fryse i en øvelse"!

For en flott økt i dag..
Det eneste han ikke fikk til var rette venstre. Men det kommer..

Vi kjøpte flere brikker til gulvet vårt, så nå fikk vi enda mer sklisikker plass å boltre oss på. Kanskje jeg kjøper en pakke til?? Vi får se.

Vi begynte som vanlig med å finne posisjon. Heel har plutselig gått litt i glemmeboka
Rimelig skjeve vestre posisjoner . Ikke minst var bakparten på vei inn i en rygg mellom beina. Tullebukk! Bare å trene mer. På perfekt plassering

Hake ! Han har skjønt det med å fryse med haka i handa mi. Nå kunne jeg telle til 20!
Fikk et innfall. Klarte han å fryse i pray også? Der stikker han hodet under armen min, og er like kjapp opp igjen. Jada, jø og snøfjøse, mens jeg telte til både ti og femten.. det får man si.

Tok også fram balansebrettet. -Opp!  sa jeg og presenterte brettet. Og han hoppa opp på ryggen min, uten forvarsel, og med litt vel lange klør. Steike!!

Så da fikk en sitte med ryggen mot skapene. Det er glatt, må finne noe gulvbelegg eller noe, for å få den tryggere. La balanseputa oppå. Det  gikk bedre.

Masse kos og klø på magen før jeg pakka sammen gulvet.. Vi er i gang med noe nå altså... Bare det blir værendes ute så kan vi komme skikkelig i gang..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar