Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 7. februar 2018

Økt 7 februar

god forventing å spore mens jeg la ut antisklibrikkene

Vurderer å øke til 15 minutter, for han jobber så bra, og vi rekker jo ikke så mye på ti.

I dag måtte vi ty til planken for å få god posisjon. Viktig å gå  ett steg tilbake og få det presist.
Så i dag ble det høyre og venstre. Finner ikke targetsticken min, så måtte bruke isoporkulepinnen, og den ville han gjerne tygge på.

Men når jeg droppa target, og heller satsa på planken, så fikk vi fine statiske posisjoner.

Haka gikk helt supert i dag. Han stressa ikke med labbene, men fikk til et par økter hvor jeg kunne telle til tolv, mens han hadde hodet i handa mi.

Vi lekte skikkelig herjelek etterpå, nappa labb, dulta,hundekokos, og den vanlige dosen med suss og smazk.

Glemte helt balansebrettet ,jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar