Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 8. april 2018

Dag 1, økt . trikseprøve

Jammen blir en inspirert av å være med og dømme  trikseprøve for aller første gang!
Alle bestod i Drammen i går. Og jeg tenker at dette må da mine gutter også klare.

Nå vil jeg bare at Tardis skal få den gjennomført slik at vi kan gå videre med de mer offisielle øktene.

 Vi fokuserte på problemområdene i dag.
Haketarget først, for det er lenge siden vi har gjort den. Ingen grunn til bekymring.

Rygge? Så skjeivt atte f..
Så jeg satte fram vaskekurven sånn at det ble trangt mellom skapene og kurven. Og da ble det rett og fint.

Må vi kutte ut noe, så må det være target. Han kan jobbe med store target på avstand, så jeg vet ikke hvor mye jeg gidder å plundre. Han stilte seg over target'n denne gang. Men stod støtt. Den gutten er sær på labbene sine

Rundt meg ble selvsagt til rundell. så jeg måtte stoppe ham. Motvillig, så gikk det.

Må fokusere mer på show neste 1'er økt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar