Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 2. april 2018

Dag 2 heelwork.

Jeg trenger å komme ut....

Har tatt en liten økt med mobilen .. funnet sanger jeg kunne tenke meg å jobbe med... En mååå jo tenke på kl2, HW selv om det er langt fram? Har noen ideer.. Jeg må bestemme meg for hvor mye jeg skal endre koreografien til Bill. Nå har vi jo flere øvelser inne.

Begynte sånn kjedelig med å finne posisjoner,og gå diagonalt tre fire skritt hvor han holder posisjonen. Høyre og venstre er det mye rumpa ut.

Jeg tok fram planken, men han liker ikke å ha bakbeina på, da blir han laaaang hund.
Så jeg får passe på hvor jeg belønner i stedet slik at han ikke sklir ut.

Men han er rettere på venstre enn han har vært noensinne, så her det framgang...

Tenkte å teste ut noe , så jeg satte ham i fot. så begynte jeg langsomt å dreie , steg for steg. Han vet i allefall  hvor han skal være, for han begynte å rygge noe voldsomt, før han tok seg inn.  Bakpartkontrollen er på vei.... litt etter litt.

Det er nok å jobbe med nå.... Koreografi, og forflytninger. pusse og næge...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar