Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 12. april 2018

Dag 3 ØKT

Freestyle på tapeten. Velge ut øvelser til  "Lie down delen"

Fikk bekrefta i dag at vi har fått plass på trikseprøvene 22 april. Så da er det FS og  trikseprøve vi fokuserer på. Når den er gjennomført, så er jo ikke det noe å tenke mer på..

Jeg fant ut hvor lang lie down delen er, og begynte å tenke øvelser og flyt, og selvsagt hadde min partner også et par innspill. Jeg lurer på om det blir ekstrapoeng for å spise opp fører i ren fryd..

Dette gikk lett å tenke ut.. Når ble det så greit å lage program liksom? Vel.vi får se hvordan det fungerer... Nå har jeg i allefall mange ideer. Og jeg er blitt flinkere til å si : sånn blir det.

Vi brukte de siste fem minuttene med bare å kose . Han elsker det jo..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar