Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 18. april 2018

den ekle lille stemmen som sier : "Eller.........." Dag 3

Programmet er blitt lengre.  Og jeg har jo tenkt mitt. Tenkt at jammen er det godt å komme dit at en ikke surrer med alternativer, og knoter det til
Lie down og HP er blitt bra..

Og så kommer den forbaskede...

"Eller....."


Kutt ut! Det er bra nok, og det er dager unna stevne. Nå får alle kjempegode konsepter vente.. til etter konken!

Så, da ser man jo hva man har da... og trener ute..

HP var helt grei. Det er det vi får tid til....

Lie down skal jeg aldri trene ute med bånd igjen. Han fiklet seg inn, begynte å tygge på småting jeg ikke ser, ( grus?tre?) og han stresser. Hører ikke
Men det er også greit nok. Det funker. kanskje vi skal droppe alt oppå meg, for han er helt gal....kysser og tar av. Sikkert derfor han dempa med bakkerusk også

Så gjennomføring er så der, men jeg har fått roa hue, og det får være greit nok...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar