Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 27. august 2016

Kort og hektisk liten økt..

Om jeg ikke tenker at det kommer til å ta så mye tid, så er det kanskje større sjans for at det skjer noe trening??

Vi har tatt litt pause på noen dager da fiskegodisen vi fikk som smaksprøve på sist utstilling gjorde lite morsomme saker med systemet hans..

Men now we are tobæk.

Mål :
Følge meg 12 skritt på plen
Følge meg 12 skritt på plen, med fire random øvelser underveis
Repetere på intro og å komme seg oppi esken fra avstand
Komme seg ut av esken og til meg, klar for resten av programmet

Hadde lyst til å teste kjegla og chaplin også, men nei... nå er det transport..

kanskje vi kan melde på en av stevnene i høst før NM også??

Oppi esken gikk som en lek, til tross for at jeg har bytta ut vaskekørja med en biltema klappsammen sak.Får se om det blir en varig løsning, nå som vi skal ha litt større  rekvisitter
Det ble litt trangt å legge seg, men vi klarte å snurre, og å gå på to. At han henger litt over kanten i ligg er bare kult.. *dragonpose*

Sendte ham i esken, og kalte ham til. full klaff

Sendte ham i esken ba om  snurr, dekk og på to.. gull

Sendte ham i esken, kommanderte i på - jadda!

Sendte ham i esken, kommanderte på, tråkke, og twist - funka som jernet.

Satte bort esken, hadde full kontakt på transport.

6 skritt  -belønn
10 skritt- belønn , teller høyt ,
Neste runde datt han litt bak på 9, og snuste. Jeg rygga tilbake, satte foten under, han så på meg, vi var på, vi belønna på 8
Det var i grunnen der han falt litt ut. kun der.På den flekken
Vi var halvveis på plenen, fikk til 5, før han datt ut, snuste i lufta. Venta han ut, satte foten under da han falt   ut ,fikk kontakt, belønn, snudde, gikk 12, og 12, han hang på

Som sagt, det var bare to ganger han falt ut, og når jeg venta, så ble han med. 80%? Mission completed.

Så skrudde jeg til skruen ett hakk. Jobba mot esken, fire øvelser over plenen, avslutta runden i esken, kalte han til igjen, gikk motsatt vei, 4 øvelser, han datt ut en gang, fikk han inn på heel siden, og en gjennom.
Gikk en gang til mot esken, han klarte seg fint ( litt laber dekk, med kveldsdugg, jeg kjente den sjøl   som  barfotet) og avslutta i esken, og så slutt posisjonen vår..

Belønna bare med halvsur servelat, og det likte han godt Han var kjapp til å ta kontakt selv om bitene skulle falle på bakken. han ble ikke stuck der.

jeg er fornøyd. Både med min planlegging, moderasjon for planer og gjennomføring Og resultat. Det er bare dette som holder oss tilbake nå...

Kanskje jeg kan kjøre ham litt i pausene på stevnet i morgen også, om jeg ikke er helt dommer i hodet..

Ofte og mye skal vi trene.. Det føles jo så godt å mestre. Dessuten, vi har flytta ut av kjøkkenet for trening.. ikke ille bare det?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar