Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



fredag 5. august 2016

Trening med Eva - back to basic - transport og logisitkk

Vi hadde en økt på Skogmo skole med servelat og remedier i lasten.

Nå skal faktisk snusinga til pises, det eneste som stopper oss!!

Vi trente snusetarget, det skjønte han ikke helt poenget med, men  min teori er at han snuser for å dempe, ikke for at han må.

Det skal fokuseres på transportetapper og kontakt., tilbake til basic med andre ord. Han skal holde kontakten med meg, over flere skritt.
Vi er oppe i 10 allerede etter første økt.

Og ja, dette vet jeg , for vi tar fort en slik økt på tur, men det gjelder å fokusere smått og godt. Du skal se på meg, og det skal jeg hjelpe deg å lykkes med, lille Blå..

Jeg vet det er dette jeg trenger, men det er så fort gjort å glemme i hverdagen, jeg tror at det ikke har noe med problemet å gjøre, og jeg glemmer, og pusher på.

Holde på mantraene :
- ikke lokk, vent ham ut
- Belønn på ulik måte
- Belønn med alle fire på bakken når vi trener . Passering er noe annet

Takk Eva, du er gull du!!

Foto : Lotte WP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar