Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 4. juli 2018

dag 1 i FS3, økt

Når jeg leste at S og A allerede hadde begynt å jobbe med sitt nye 6+ nummer i går, så kjente jeg at jeg hang etter... og det går ikke.

Vi erklærer herved 1-dager for FS trening og 2-dager for HW

Det er ganske friskt i minne etter helga, og da er det jo bare å trå til.
Her blir det faktisk også dr who ladede kommandoord heretter : rose, ood, galli osv. hjelpe meg.. det er ikke lett  å finne på nye, som ikke ligner...

Så i dag bare lekte jeg fram ulike kombinasjoner  vi kan bruke, og litt på begynnelsen. Karusell, og skulder /aksel, for å begynne der.
Og opp på ryggen blir heretter hetende alan. Opp/rygg er så mye brukt fra før.
Rygge rundt gjenstand er sååå vanskelig å koordinere. Ikke rart jeg kaller det rose

Jo mer jeg begynner, jo mer finner jeg på, og får jeg lyst til å lære....
( også hjelper det med skjema der jeg fyller ut triks, øvelse og kommando i henhold til tid.)
Han kan jo så mye allerede.....

Åh, jeg kan ikke skippe en eneste dag heretter..

Neste gang : dekk+sitt, aksel/skulder og mer rose.  Rose andre veien... må jo bli donna?

Jepp, dette ble kryptisk...

utførelse av "alan"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar