Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 24. juli 2018

økt , første gang med ny treningsveske..

Vi var nok  litt sene ute i dag også, for det ble ikke så stort område å skyggetrene på..
Men vi fikk våre 20 minutter, vi...

Det vi trenger treningstid til nå er rett og slett innlæring av triks, og teste ut kombinasjoner. Der har vi ikke vært på en god stund, men nå er det sånn det er å være mellom program.

Så det var en del gamle travere
¤ Cardiff driver vi og trener nær sagt hele tiden. Gjerne mens brodern sitter fast på en flekk.
Han er veldig var på hendene mine, og klar for å gå helt opp, på bakbeina. Så, roe ned litt¨

¤ Aksel går fint når han er på den siden. Er han rett foran meg er det bare klinings

¤ Rose går fint, men han er klar for stor sirkel, og tenker ikke helt på å vende i tide

¤ Snurre på ryggen min , det kan han alt. Hva annet kan han bedrive der oppe? jeg har jo bred nok tavle til ganske mye

¤ Karusell, den vil han liksom ikke helt.. plutselig ble det å henge i armen min

¤ fikk i allefall testa ut 8 tall med armene mine, det  tok han med en gang

¤Lekte inn litt mellom og rundt, mens jeg står på alle fire.

¤ Utfordring : hvordan få ham trygt opp på ryggen og så reise meg??? Kanskje jeg ikke skal det... har jeg anatomi til den slags?

¤  Forskjellen på spinn og snurre kommer han til å ta fortere enn jeg hadde planlagt

Tok et par mini økter med sidelengs og rygge på plass også. Vi er på ett skritt stadiet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar