Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 16. juli 2018

økt

I dag jobba vi litt med begge deler.

Begynte med sitt dekk. Om jeg jobber og kommanderer rolig så går det.. Problemet er at jeg ikke har noe håndtegn for sitt, kun opp på to. Og da gjør han jo det?
Så her må vi terpe, på ordkommando alene.

Skulder og aksel går bedre om jeg har armene inntill kroppen. Er han var på signaler , han eller?
Skulder gik greit, men skal han til aksel, så er det via skulder foreløbig.. jaja... vi er nå op vei.

Så jobbet vi med plass rygging, inntill gjerdet. han rygger jo, men veldig fort, så jeg måtte hente targetstikken. Passe på belønningen så han ikke går opp på bakbena. Ett og ett skritt. Han raser forbi, men henter seg inn igjen... Å få den bikkja til å ta det sakte er den største utfordringen..

Til sist jobba vi med rose - rygge rundt gjenstand, ikke både gjenstand og meg.
I stedet for å krangle med bjelke og kjegle så fant jeg target sticken.
Han fikk en koko, men det var alt. så var det å få han forbi sticken, og  så vende mellom meg og stick.

 og mens vi er i gang, nå det er ikke så dumt å snurre begge veier, så da jobber vi med det..

 Målet , debut i klasse 3 virker langt unna, men dag for dag, så kommer vi steder..Noen øvelser må på plass, før vi går i gang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar