Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 21. mai 2018

Gull og opprykkshelg dag 2, 20 mai, Fredrikstad

Tilbake på åstedet. Jeg startet også i  dag sist i min klasse, og i dag var freestyle den første gren.

Altså..... vi må jobbe med den  der snusinga, han skal være pang på... bare tull at han skal ha oversikt over det hele før vi tar til..  jeg noterer meg det....

Jeg hadde plakaten på rett plass, satt mot dommerne, han tok kommandoene mye bedre, og jeg improviserte vekk det han ikke skulle.
Bang! Bedre enn i går, tenkte jeg. Han gikk som ei kule, bare han kom i gang. Er han på faller han ikke ut...

Heelwork, han ble faktisk sittende igjen utenfor banen og måtte lokkes litt. Sliten?
Men så hang han med. Nå gjorde jeg det det til et poeng at han skulle på fanget. Tror det er lurt å legge inn noen sånne, slik at han holder seg våken..


Hva synes dommerne?
I dag fikk jeg to sølv! Hallo i luken liksom!! Rødt i HW i dag også. Nå har jeg jammen fått blod på tann i den grenen
Det ble blått på FS dessverre, men..... jeg har jo opprykket allerede!!!
Jeg kikket nærmere på kritikken da jeg kom hjem , og fant ut at jeg var 0,1 poeng unna den røde slufsa. Så derfor ga jeg meg selv mentalt en rød sløyfe alikevel...

Fikk masse ros fra de andre.... setter sånn pris på det.. veien har vært lang og stri... synes vi fortjener det, jeg..
Det som også er gøy er at vi har fått så mange dedikerte nye som har flinke hunder og som har tenkt å bli en stund.... Bare herlig!!


Her er poengene

HW1
Dommer 1
Utførelse 8.0
Innhold/vanskegrad 7,8
Musikk/fortolkning 8,0

Dommer 2
Utførelse 7,5 Trekk for bittelitt snusing
Innhold/vanskegrad 7,8
Musikk/fortolkning 7.8

Dommer 3
Utførelse 8.0 Mye bra
Innhold/vanskegrad 7,8 Bra! Få gjerne hunden til å markere endring i posisjon selv
Musikk/fortolkning 7,8

(Kommentaren fra doimmer 3 er en sånn kommentar en får når en i grunnen har kommet langt.. sånn derre finpuss kommentar.. takker pent)


FS2

Dommer 1
Utførelse 7,4
Innhold/vanskegrad 8,2
Musikk/fortolkning 8,5

Dommer 2
Utførelse 7,6 Fin startposisjon, flyten kom etterhvert
Innhold/vanskegrad  7.9  Bra for klassen
Musikk/fortolkning 8,0

Dommer 3
Utførelse 8.0  Bra jobbet, fint du beholdt roen i starten. Ble veldig bra
Innhold/vanskegrad 8,5 Bra for klassen
Musikk/fortolkning 7, 8

 For en helg..... bare  å si det... for en helg....
to opprykk, to sølv og.... gullplassen...


Telemark... here we come!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar