Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 26. mai 2018

Planer for HW2 og FS3 er i støpeskjea..

HW2 har jeg har klart i tankene en stund nå, men å tenke helt detaljert på tidspunkter og overganger, det har jeg ikke gjort helt før nå.

Det blir  mix i begge grener, så presisjon og klare planer er helt essensielt.



Hvordan det blir ferdig miksa trenger jeg litt kvalitetstid  med husbond for å finne ut.  Kostymer er tenkt ut, og mannen ser fram til å finne resten  av rekvisittene på ræleplasser på det store internettet.
Da jeg sa hva jeg kunne trenge, så lyste han opp. Men nei, det skal ikke ha ledlys.. Oppblåsbart er et alternativ...
Sykes skjorta skal sannsynligvis resirkuleres, og dressjakke enten har jeg, får jeg lånt eller tak i på fretex. Tversoversløyfe også.
( da har vel noen gjetta tema allerede i FS3?  Vel, Tardis debuterte med dette temaet i 2013, så da kan en jo se hvem som husker de dagene.. Det var da han løp ut av banen foran guru Curtis, og la labbene på ringbåndet, fra utsiden... Pøbel--- Vel. nå skal kinesen få kjørt seg innafor bånda denne gang....)


Øvelser har jeg ikke tenkt på ennå, det er en annen økt, når musikken er helt klar.
Start og slutt har jeg for meg i begge grener. Det kan jo endre seg...

Er det ikke deilig når en har landa noe, og kan begynne å planlegge skikkelig.. bare la kreativiteten strømme på?
Skal innom trikselista, og se hva vi har å ta av.Og finne noe nytt å jobbe med...


( det andre temaet har jeg visst ingen bilder som kan hinte om. ikke annet enn at jeg skal ha blomsterkrans på hodet, og skjorta til Sykes.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar