Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 24. mai 2018

på handleliste i morgen : buntebånd til å sikre gjerder

Der var katta til naboen, og der kom Tardis stormende ut døra. Sånn for å være helt sikker så sprengte han seg gjennom gjerdet..

Broren etter.

Pokker ta...

Sånn sett er det godt jeg har gjort et godt inntrykk ( det må jeg ha gjort, for han gliste.. jeg var bare sinna flau) på nabo/katteeier
 "Har fanga en, han står og spiser" flira han

Enda godt, for Mack er jo den som er "døv." Takk og lov for at han er en grådig sjel.. Heller spise maten til katten enn srøv under et hjul..

Tardis og pus forsvant ned i buskaset.
Mack fikk bur og jeg fikk bedre sko.. Herregud, ble dette full aksjon.. ?Bare han ikke møter en løshund.. eller rådyrkalv.. Jeg vil ha hjem den bikkja , uten en dråpe blod...

Ved garasjen dukker det opp en sølete og "veldig fornøyd med seg selv kines."
Halen høyt, rett bort til meg...
Han synes selv han hadde gjort et mesterverk med kattehelvetet..
Han har i allefall fått seg et skikkelig godt bad..


Da får vi finne ut hvor mye strips vi skal ha på den nye forsterkningen... Vi bør i grunnen sikre døra også... hm.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar