Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 27. mai 2018

Økt med Eva

Tilsynelatende tørkeuke, men under topplokket har det det foregått litt av hvert, og når en først får snudd seg, så er det ikke måte på hva en får tatt av beslutninger.

Det tok en liten samtale med mannen så var han klar for å mikse musikk.
Jeg har virkelig tatt meg vann over hodet nå i fs3. så her skal smurfen få kjørt seg. Mannen hadde nemlig en egen ide om musikken, så ble bedre enn min...

HW2 gikk lettere å mikse, det var bare å klippe til .

Så nå er det bare å fylle opp tiden...


Eva inviterte til trening i Sandvika, og med løfte om å få fly litt drone så ble mannen med
Hundene fikk bade litt, noe Mack ikke takker nei til, og Tardis så nytten av. I allefall opp til knehøyde..

Vi trente ikke program i dag, men ringtrening og fokus.
Tror rett og slett vi skal legge inn en slik økt hver gang framover. Og så må ikke jeg være så knipen på belønninga når han henger med med snuta opp

Baklengskjeding er det også en ide å repetere

Og vente på kontakt, la ham henge  med meg.

Nyttig nyttig nyttig.. Takk takk, Eva!! Flotte innspill som vi trenger..

Neste trening blir grunnleggende hw trening.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar