Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 21. mai 2018

Planer og strategi framover

I vinter hadde vi en drøm om pallen.............
19 mai kom vi dit...
Mission completed

Så per 20 mai så er status at jeg har opprykk til HW2, og FS3. Jøsses

Hva gjør jeg nå....

Jo, treningsdagene vil bli annerledes.
Dag 1 HW
Dag 2 FS
Dag 3 HW+
Dag 4 FS+

+ betyr jobbe med nye program , nye triks eller kjeder
Foto  : Anniken Jensen


Jeg kommer selvsagt til å lande tema og musikk. HW2 har jeg en god anelse, bare gubben får klippe og lime litt
FS3 er jeg litt usikker på per nå. men har ideer... Gi meg en dag eller to

HW+ innebærer sideforflytninger, og å fortsette innlæringen av venstre, samt et par andre posisjoner. Sånn at jeg har litt å spille på.  Kanskje også rygging i posisjoner?? Hårete mål er fint!!
Tardis skal finne posisjonene i stor grad selv

FS+ Innebærer å jobbe med meg i ryggen til, og videre avstandsarbeid. Jeg vet hva annet jeg skal ha med når jeg lander musikken. Noen triks må med videre, andre bør jeg børste støv av? Kanskje lære meg noen nye?

Generelt :
- Trene på å være klar når vi kommer inn i ringen. Det vil si inn og utgangstrening
- Fokusere på å være lydhør i ringen, det vil si høre hva jeg ber om
- peppe ham når vi jobber
-  Trene i ulike miljø og på ulike plasser
- være tydelig for meg selv betydningen av dyktig ( bra, forsett) namnam ( belønning kommer)  og takk ( øvelse ferdig)
- trene 20 minutter , annenhver dag..


Nå som jeg har tatt syvmilsstegene komme jeg til å fortsette å stille i mine klasser, med Sykes og Rickman tribute, og høste erfaring. Kanskje prøve meg i åpen klasse, og teste ut deler av de nye programmene.
Og... jeg kommer til å satse på lette , greie kostymer og stablebare rekvisitter. Det skal bli deilig..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar